don´t loose your faith don´t run away, hey baby it´s only life

Sandra darling ringde och väckte mig vid halv tio-tiden i hopp om att få åka till borlänge. Som jag nämnde i ett tidigare inlägg var det för halt, snöigt och för osäkra bussar för att jag skulle åka dit, så sandra och jag drog ner till stan och kollade på hennes loverboy´s bowlingtävling. Jag vet vad du tänker, kan man verkligen tävla i bowling? Ja det var faktiskt precis det jag och sandra tänkte. Men tydligen kan man det. Anyhow. Vi lessnade ur efter ett tag, tog en långfika och kikade runt i lite affärer. Två par earrings fick följa med mig hem (ja det kommer upp bilder senare).
Nu inväntar jag darling, sen drar vi vidare på myskväll med favoriterna. Have a nice night

Kommentarer

NAME:
remember me

E-MAIL: (publiceras ej)

URL//WEBSITE:

TEXT IT:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0