helt onödig fakta

Har du ett par rosa string? ja Vem var den senaste du kysste? niklas Vilken BH storlek har du? varierar mellan 70 - 75B Trivs du med det? stormtrivs gör jag väll inte direkt Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? brukar inte räkna Gillar du nån nu? nej det tror jag inte Vad gjorde du inatt? sussade Och i förrgår natt? samma där Vad gör du innan du ska sova? läser lite Kan du prata med din mamma om allt? nej, tyvärr inte Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? ja det hade jag nog Har du varit gravid? nej Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? jag tror nästan inte det, är för ing för att bli så seriös Choklad eller glass? glass Cola eller Pepsi? pepsi String eller hipsters? hipsters Klackskor eller gymnastikskor? svårt val, men klackskor Kjol/klänning eller jeans? klänning

Har du någonsin varit kär? ja det har jag Tror du på kärlek? oftast Har du gjort något du verkligen ångrar? klart jag har Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? i ett förhållande är det jag som är the heartbreaker Har du någon gång krossat någon annans hjärta? ja det har jag Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? nej Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? livrädd Har du nånsin haft en hemlig beundrare? inte vad jag vet Tror du på kärlek vid första ögonkastet? beror på, men oftast inte

Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut? ja det har jag Har du nånsin velat ta livet av dig? jag har haft mina perioder av nedgångar Har du nånsin gjort något du ångrar? nej Har du hoppat bungy jump? nej, men fan vad jag vill! Har du nånsin varit med i en olycka? inte vad jag minns Har du nånsin ätit en hel tårta? haha aldrig Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? det har säkert, men har nog mått piss efter den tanken Har du nånsin gått på bio ensam? nej Har du nånsin tyckt att världen suger? klart jag har

Saknar du någon just nu? ja det gör jag Är du glad? ibland Är du fundersam? varje dag Är du uttråkad? ibland Är du tysk? inte vad jag vet Är dina föräldrar fortfarande gifta? skilda Gillar du någon just nu? det tror jag inte

Hur mycket är klockan just nu? 23:26 Namn? emma johnsson Vart bor du? avesta Hur många barn vill du ha? kanske två. iaf ett jämnt antal Vill du gifta dig? jag vet ingenting om min framtid, och nu är det lite för tidigt. vi får helt enkelt vänta och se om jag gifter mig eller inte Rullar du spaghettin eller skär du den? skär Har du ätit sushi? inte än nej Favoritglass? jag älskar all glass Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? två/tre

Skulle du vilja vara längre? ja men inte så mycket Skulle du vilja väga mer? no way Skulle du vilja ha sex nu? skulle jag inte tacka nej till Skulle du vilja dricka dig full nu? inte just nu

Kan du röra på öronen? yes Kan du slicka dig på näsan? hur mycket jag än tränar så går det inte.. Kan du kolla i kors med ögonen? oh ja Kan dina föräldrar lita på dig? nej Kan du låta bli att prata på 4 timmar? ingen idé att ens försöka Kan du va på en fest utan att dricka? ja det kan jag Kan du tänka att pierca dig i naveln? redan gjort Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? ingen chans

Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? ja Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? ja Har du syskon? aa, 4st Har du ljugit på någon fråga? självklart Har du varit full den här månaden? yes Har dina föräldrar ljugit för dig? ja Har du kysst någon som är fyra år äldre? ja Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? nej

Kommentarer

NAME:
remember me

E-MAIL: (publiceras ej)

URL//WEBSITE:

TEXT IT:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0