heartshaped cakes

Gårdagen/maskeraden var väl helt OK. Jag ändrade mig i sista sekunden ang mitt val av utklädnad, så det blev att jag andreas och sandra gick dit som OC/DC - en failad verision av AC/DC. Magtröjor, sunglasses, hippieband och tattoos satt på oss. Det andra folket kom dit som pj's/bratar/björnligan/skelett. Bilder blev det inga, men hår som brann blev det mycket av. Mitt blev självklart värst drabbat. AWSOME!!

Jag och sandra har stått och kämpat med två hjärt-tårtor till två tokstollar som fyller/har fyllt år. Skitsnygga enligt min mening. Tokgula enligt andras. Det är nu, fem timmar senare, som står vi i mitt rum fixade och är klara att fara till andreas. Film+tårta+ett sjujävla umgänge = ett gr8 sätt att tillbringa sin lördag på.

Kommentarer

NAME:
remember me

E-MAIL: (publiceras ej)

URL//WEBSITE:

TEXT IT:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0