who the fuck cares

jag sitter på SO-lektionen och gör allt jag verkligen inte borde göra (såklart!!), kikar runt på examens/minibalklänning men hittar inte ett piss. de klänningar jag vill ha har mina underbara classmates redan beställt eller så finns de inte att köpa [LIKE THIS]. även killarna har beställt de kläningar jag vill ha! scary..
skor har jag hittat [THIS ONES] men ett par skor för 949kr kan ju bara slänga sig i väggen. hur snygga de än är.

anyhow jag har nyss haft prov/redovisning i biologi. grabbarna lämnade mig i sticket så jag fick läsa upp all fakta själv. blev förjävligt, men ett betyg åt oss tre lyckades jag nog skrapa ihop. hoppas jag iaf.
vid fem-snåret är det dansträning. KICKASS!! efter den blir det bara att ta det lugnt. sova lite. who the fuck cares.
CU BABES


Kommentarer
Postat av: Anonym

skorna finns på skotrend.se för 699 annars!

2010-03-20 @ 10:21:17
Postat av: '''

http://www.tradera.com/Cocktail-klanning-kort-bal-student-ballong-fest-vit-Large-auktion_301744_109173610

2010-03-20 @ 22:21:12

NAME:
remember me

E-MAIL: (publiceras ej)

URL//WEBSITE:

TEXT IT:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0