..and everything is never as it seem


//amanda berg//

Godmorgon! Det har blivit dax igen. Dax att åka på en mördarförkyldning. Jag ser ut som em ballong i ansiktet och det står ständigt elva under näsan på mig. Men det är inte bara negativt med denna killer-cold, utan även fördelar. Den har gjort så att jag hittat tillbaka till mitt skrivande och fått mig vara vaken hela nätterna (som annars är omöjligt för mig..) och tagit mitt tillbaka till älskade Owl City. Fast om det är tack vare the sickness vet jag inte. Ville bara liva upp mitt liv lite.
Annars så blev jag grattad igår. Så nu är jag 900kr, ett "tro hopp och kärlek"hänge från Thomas Sabo och tre kilo rikare. Tänkte du ville veta.
Ciao

Kommentarer

NAME:
remember me

E-MAIL: (publiceras ej)

URL//WEBSITE:

TEXT IT:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0