knockout

Ligger i sängen och kollar på scrubs. borde egentligen plugga på astronomim, men jag orkar verkligen inte. får gotta mig i att jag äntligen har skrivit klart och lämnat in den förbannade genetikuppsattsen som har flåsat mig i nacken sedan åttonde klass. Anyhow. Här är dagens spotifylista -- SOME GOOD SHIT
Godnatt darlings

Utkast: Maj 30, 2010

Det var bra många timmar ni fick vänta på detta inlägg/dessa bilder. Men här kommer dom. Och ja, jag är medveten om att min bh visas ett x antal gånger (eller under hela kvällen). I KNOW. Och jag bjuder på alla söta bilder på mig.



















































the sunshine underground

Sitter uppe på rummet och försöker att undvika släkten lite. jag återhämtar mig från gårdagen. åh fyfan vilken kväll säger jag bara. helt underbart. började hemma hos malin med lite käk och snack, sedan kom det förbi några vänner och vi spelade kubb. drog ner på stan och träffade fullt med (fulla) folk och hade en trevlig stund. blev en sen hemgång, runt tre tror jag kom hem. i alla fall. ska ner och hälsa på släkten som är här och grattar min syster. efter det så lägger jag upp lite roliga bilder sedan igår. så kom tillbaka om någon timme igen. puss

30.05.10

jag fattar inte hur fan kan livet gå från att vara underbart till att suga apballe på endast tre ynka jävla sekunder..

25.05.10

jag provade ett underbart mossgrönt fodral inne på hennes och mau tidigare idag. stod och speglade mig i ett x antal minuter. med min sidecut framme och det mossgröna fodralet på så kände jag mig lite som http://claudiastyle.devote.se/ claudia, fast självklart i ett lite fetare format. funderar ändå starkt på att köpa den. 299:- liksom. typ ett kap. typ menat för mig.
slutbabblat. nu ska jag kila iväg på träning. later dudes

who i am, who i'm not and who i wanna be

jag har hamnat i en sån där period. jag fungerar ungefär som en gammal rostig saab. allting låter fel och jag är påväg till skroten. jag vet inte vad jag vill med mig själv, med mitt liv, längre. jag vet inte vad jag vill och vad jag inte vill. i'm lost in reality. jag vet inte vart jag ska ta vägen. jag gråter, får ångest (prestationångest för det mesta). jag har blivit rädd för framtiden. jag har blivit rädd för mig själv. jag vet inte alltid vart jag befinner mig. jag är så jävla osäker. det är skrämmande.
jag skulle behöva en kram, eller så lite som en blick, från den person som jag håller närmast mitt hjärta. om den personen ens vet om att jag existerar. vet jag själv om att jag existerar? jag skulle behöva någon jag litar på, någon jag kan dela allt med. som inte säger ett knyst och inte dömer utifrån vad den ser, utan som väntar tills man har sett insidan. som en bästa vän, en livskamrat, en psykolog eller en dagbok. jag skulle behöva någon/något som verkligen tar mig för den jag är, och som kan lära mig om livet och dess mening. någon/något som kan berätta för mig att livet inte alltid måste vara underbart. någon/något som berättar att jag inte måste vara perfekt. utan att det enda jag behöver göra är att vara nöjd och lite på mig själv.

+++++++++


23.05.10


21.05.10 go helsinki

[lookbook.nu]

dance dance dance


i was young and u were to

osuddigt. väldigt. men jeans-h&m tröja-gina tricot kilklackar (med typ tusen lager foder i)-eurosko samt halsband-h&m. varm så innåt helvete!!!!

20.05.10

dansuppvisning idag. gick väl sådär för mig. gruppen är kanoners!!!! nu ska jag slänga mig in i duschen (kan behövas så mycket svett som jag luktar nu. har nog aldrig vart med om något liknande förr) och försöka sova. kan bli lite trixigt med tanke på all energidryck som jag drack innan och efter föreställningen.
förresten, dåligt med matintag plus en massa energidryck är lika med magont och svimningsattacker. illa.
slänger upp en outfitbild om typ tre. dagens utfit bestod av på tok för varma kläder. aya, ni får se snart.

black n' white; lykke li


necklace

apsnyggt till en bränna. h&m 99:-

freaking awesome

[modekungen.se]

rosa vita eller svarta? that's the question

18.05.10


[http://bodies.blogg.no/]

veckans skoldan el número dos idag. två morgonlektioner, sedan ett restnationella i fysik typ hela eftermiddagen. kul...!! förövrigt ser det ut att bli bra väder idag. peppar peppar peppar. jag har på mig min playsuite, 20den och ett awsome halsband till det som förresten är nyinköpt. visar bild på det senare.
nej nu ska jag kila. love n' peace

technologic


[lookbook.nu]

dansen gick kanoners. flera liter svett försvann från min kropp/ut på min kropp. dansen kommer att ta upp större delen av min vecka, föreställningen är  ju trots allt på torsdag. (torsdag kl 19:00 i qulturhuset). så minst två timmar om dagen fram tills the day with a big d. för övrigt fick jag reda på att det är en heldag med orientering med alla i årskurs 9 på onsdag. jag sitter och skriver mitt testamente typ. gör upp en plan på hur jag ska överleva om jag försvinner. men det löser sig nog. det brukar det göra. annars blir jag den nya skogsmullen. rtt passande med tanke på hur mitt hår ser ut. och med tanke på hur jag ser ut.
nog med detta ordbajsande. ska avsluta mitt skrivande av testamentet och få lite sömn i mig. ha det gött.

thank you god

vädret idag har vart/är helt awsome!! skoldagen såg ut ungefär såhär; sola, nationellt i matte, sola, strejka på en lektion, sola och sedan sola lite till. du märker ju i alla fall att jag inte försvann helt från jordens yta på orienteringen idag i alla fall. kan det bero på att jag följde efter hanna och caroline//ripyourtee hela tiden? kan vara. nästan precis så är det. så tacka hannas kompass-skills samt carolines kartkunnighet för att jag fortfarande lever.
nu ska jag kila iväg på dansträning. c u

17.05.10 good morning

godmorgon kära vänner. solen strålar och himmelen är klarblå. jag går runt i 20den-strumpisar och en stickad över det. kan bli varmt, kan bli bra. we'll se. på idrotten vankas det orientering. jag kommer typ försvinna från jordens yta. gött. nu ska jag börja knyta på mig mina converse. bussen går ju trots allt om 20 min. over n' out

nanananana




















[one mk olsen two six and eight unknown three to six lookbook.nu]

will and should

jag vill ha en snygg och smal kropp, ett unikt utseende samt ha en haircut som fashiontoast.com eller chloë sevigny. jag borde sova, plugga, träna. ja allt jag inte gör helt enkelt. jag ska vid nästa trip in på en weekdat-affär så ska jag inskaffa dessa snyggingar

16.05.10 tcm


wonderful world

det är världens kalasväder ute och mitt humör är på topp. jag har kikat en stund på fotboll med mina kära vänner sandra och freddy, käkat glass, haft en nära döden-upplevelse samt rivit upp min klänning. de två sista är tack vare sandra.
vilken sekund som helst ska jag hoppa in i duschen för att sedan dra vidare till sara för lite mat och harry potter-marathon. vad har du planerat denna underbara dag?

15.05.10 do you really want to live forever



14.05.10 new shoes


mina balskor har kommit!!!!!!!!!!

knäckebrödsdansen


F.v. caroline karlsson // ripyourtee, erik sjöblom, jag själv, magnus traut, sandra paläng // nightcat

i'll give you everything you need


[claudiastyle]

”Some women choose to follow men, and some women choose to follow their dreams. If you’re wondering which way to go, remember that your career will never wake up and tell you that it doesn’t love you anymore. ”

-

smakprov no comments










piercing septum; scarlett johansson






BTFW




BTW. i'm wearing tuhis today. och snälla du, ignorera mitt hav av kläder på mitt golv.

12.05.10

värmen har hittat hit och solen skiner. det ändå som fattas nu är ett efterlängtat sommarlov. sen är allt perfekt. eller ja, typ. i alla fall. cabaret el numero dos y tres körs idag. jag längtar inte till själva föreställningarna utan jag längtar tills de tar slut. alltså till ikväll klockan 20:05.
nej nu ska jag kila. ha det gött.

11.05.10




premiär på cabareten idag. gick inge vidare. menmen. shit happens. imorgon blir det är ändring på det. hoppas jag. nu ska jag fortsätta skriva om sekter och subkulturer.


10.05.10 rätt gött

Besöksrekord igår. Rätt gött. Idag väntas en heldag repetition av cabaret. Också rätt gött.

nothing on you

Att skriva är lätt. Om en person eller som sig själv är lätt. Så länge ingen ser det. Då känner man sig trygg. Men när man har skrivit något och sedan visat det för någon/några. Då vill man sjunka genom jorden. Man börjar tänka på hur de ska ragera, vad de ska tycka osv osv. Precis så är det för mig just nu. Jag skriver texter, sparar dem i min thoughts and feelings-mapp. Och där blir de liggandes. Tillslut bortglömda.
Jag måste lära mig att våga visa mina verk. Måste börja våga visa vad jag tycker och tänker. Men det stadiet. Det är än långt långt borta. Även det kommer väl så småning om att bli ännu en bortglömd idé.

vagabond-wants


4 o'clock


fashiontoast

jag har kärat ned mig i tvåfärgat hår/mycket utväxt. så mycket att jag funderar på att göra något liknande med mitt skatbo. inte så mycket som fashiontaost men någonting. får tänka lite på det. men fan va snyggt det skulle vara!!

09.05.10






















how u can speak right to my heart

jag har fått en massa bra respons på mina två krönikor jag skrev för at i förra veckan. känns riktigt bra! men vet du vad som skulle vara roligt? lite konstruktiv kritik för att få mig att utvecklas ännu lite mer.

jag for till spy och freddy och käkade tillsammans med dem runt sex-snåret. blev blandad plockmat plus ett monster till svärmor. glåpord, skratt och en del rapar delades under denna kväll. rätt gött. nu väntar lite spanska plugg, sedan sängen. godnatt din pruttkorv.

BTW. JAG FICK YTTERLIGARE EN SYSTER IDAG. förstår inte när dem ska sluta ploppa ur min käre mor. skämt åsido. får se om jag får en chans att åka upp till bb och hälsa på mamma och den nyfödde utan namn i helgen.

oh fucking yeah






06.05.10 total eclipse of my heart


inspiration



hanna westman

05.05.10



+ det är 20 plusgader ute.
+ våran älskade danstränare dania, som numera är bosatt i västerås, kommer och hälsar på.

- np i fysik väntar nu på em. jag fattar inte ett piss

so hold the ones who really care


kinda' nice

ett g+ i kartkunskap världen och ett vg+ på en uppsats om asien. känns rätt gött faktist.

04.05.10 heartshaped


mina heart-shaped glasses är påväg till min näsa. ohyeh!

they don't really care about us


stop crying your heart out



nu drar jag iväg och kollar på fotboll. det är nämligen så att min kära sandra / nightcat spelar, och jag lovade att agera som cheerleader. får se hur detta slutar.

03.05.10 mary-kate olsen



min andra krönika finns idag i avesta tidning. gött. orientering på idrotten, så räkna inte med att jag kommer hem. love u guys

"hon älskar snabbt. hon älskar hårt. hon älskar mig"


a little bit of me

Vem är du? emma Ålder: blir 16 i augusti Personlighet: en aning schizofren E-post: [email protected] Stjärntecken: lejon Jag kommer från: avesta  Jag bor: avesta Mentalitet: så jävla tuff så det finns inte!  Civilstatus: singel Din bästa egenskap: rätt gudomlig Din sämsta egenskap: jävligt lat, snabba humörsvängningar Husdjur: en kissekatt Familj: mamma plus sambo, pappa plus sambo och barn, snart fyra syskon Kroppsdel du har mest nytta av? mina händer? mun? Kroppsdel du tycker bäst om: äh min högra lillfingernagel är rätt ball Jag sover: alldeles för lite  Tror du på något? att leva i nuet  Frisyr: mellanlångt, slitet, brunt/rött och ganska okontrollbart  Hårfärg: brunt med rött i Ögonfärg: Lbruna  Längd: runnt 170  Vikt: jag väger mig inte. mår aalltid psykist dåligt efter, så lika bra att strunta i det. Skostorlek: varierar mellan 37 och 39 Gillar: att vara fri  Ogillar: köld Favoritmat: nåt fräsht, som tex sallad Favoritglass: oj. nåt åt det tropiska hållet, eller nåt åt smoothiehållet. Favoritdessert: glass  Favoritpizza: äter inte pizza.  Favoritdryck: öl? vatten? Gillar du godis? inte så värst nej Isåfall vilken sort? choklad!!!!! Min favoritfilm: teckande eller riktiga cryfilmer Mitt favoritklädesplagg: legins med oversizetröja Min favoritmusik: lite seaside -- LIKE THIS Min favoritlukt: man Min favoritblomma/planta? Tulipanisar är väl fina kanske  Öl eller vin? svårt att välja. beror på viljet vädret samt humör Senast köpta skiva: köper aldrig skivor. hehe Senast film på bio: det kommer jag då inte ihåg Senast lästa bok: fruset blod av richelle mead Favoritförfattare: liza marklund och marcus birro Skriver du dagbok? jag har mina stunder då jag gör. annars är bloggen ett exempel  Bästa årstiden: sommar Älsklingsfärg: blå Skulle aldrig ta på dig: lårhöga skinstövlar Vad ville du bli när du var liten? "djurdoktor" Blev du det? går fortfarande i skolan, men det är då ingen risk att jag blir det Brinner för: att uttrycka mig i text  Katt eller hund? Hhund Har du nån nojja? gud ja Fobier? småkryp och höjder Deppig eller glad? just nu är det lite mellan Politiskt insatt? inte ett dugg Värdesätter du ärlighet? ja det gör jag  Känner du en mytoman? ibland kanske  Har du pojkvän/flickvän? nej det har jag inte  Är du kär? det vet jag inte ens själv  Hur tidigt stiger du upp? på vardagar runt sju Är det bra eller dåligt? kasst Vem/vilka vet mest om dig? sandra tror jag. eller niklas Gillar du att slåss? på så sätt kan jag få ut mig ilska. inget bra sätt dock Vad har du på dig just nu? maxidress Vad ska du göra ikväll? plugga och kolla på repriser När var du senast riktigt full? det var ett bra tag sedan jag var helt väck Är du seriös? jag har mina stunder Hur många väskor äger du? alltför några Hur många bilar har du/din familj: två hos vadera Hur många biologiska syskon har du? två pluttisar Isåfall, vad heter de? amanda och caroline  Hur många timmar sover du per natt? runt 8 timmar Vem är snyggast i världen? inte ett lätt val. men angelina jolie? the killing moon? Vad är du allergisk mot? ingenting vad jag vet Ska du duscha idag? det är redan avcheckat Vad är det för veckodag? söndag Vad är det för datum idag? andra dagen i maj Vad gör du nästa år? går förhoppningsvis estet med inrikting dans. eller så har jag tröttnat på skolan och bosatt mig i en liten lägenhet i paris eller london. Hårdrock eller synth? beror helt på humöret Är du uppväxt i stan eller på landet? n¨gonstans mitt emellan  Har du utländska föräldrar? om en kvarts finne räknas, inte annars Gillar du att laga mat? nudlar kan funka. Hur många par skor har du? way to little Är du sexuellt frustrerad? nejdå Var har du ont? nacken Märkesläder eller secondhand? jag vill vara lite different, så 2a hand

promdress










+ röda klackar och svarta naglar. som smort!

02.05.10

min valborg var helt okej med helt okej folk. vädret var dock inte på topp. jag vaknade upp dagen efter och mådde bra. helt okej. en del av första maj spenderades på elsas i norberg, resten i soffan. idag, månaden maj's andra dag har jag städat, spelat lite piano. just nu lyssnar jag på världens skönaste spotify-playlist. FIND IT HERE

jag drömmer om en spontantrip till london eller paris. fara dit med en bunt sköna människor och låta historien bli som den blir. inte ha någonting bestämt utan bara leva i nuet. fy vad gött det skulle vara.

bloglovin
RSS 2.0