do you know what you have done

http://nightcat.webblogg.se sandra fyller som sagt 16 idag. sweet sixteen. sexton bast. vi har hittills sjungit för henne twice och fikat/käkat med henne plus en bunt andra sköna. snart ska jag iväg till calle och hälsa honom välkommen hem. han har ju trots allt vart i utlandet i cirkus tre veckor. vi ska även gratta sandra ytterligare. rätt nice. har egentligen en hel del plugg att göra och ett rum att städa, men det får helt enkelt vänta. love comes first you know.
annars så fick vi påsklov för 3h och 6minuter sedan. gött

congratulations to the most wonderful girl alive

nej det är ingen vanlig dag för det är http://nightcat.webblogg.se sandras födelsedag. hurra hurra hurra!!!!!11
grattis till världens bästa sandra ♥






dg

DAGEN HAR spenderats i sängen. helt död. ska snart dra iväg på dans med dee girls och ta farväl till dania. hon ha tydligen mage att lämna oss och flytta till det ljuvliga västerås. önskar henne all lycka.




on top of the world

JAG ÄR nu med och tävlar om att bli veckans blogg hos http://emmalindbloms.blogg.se/2010/march/veckans-blogg.html emma. lägg en röst på mig vetja.

hey guys. follow me at bloglovin





illness

JAG har tidigare idag, efter skolan, tränat dans i 2h och efter det pizzaätande med dee girls. dock fick jag inte i mig mer än en pizzabit större än en femma. blivit sjuk har jag också hunnit med idag. huvudvärk och nyspydd. great. jag tröstar mig med lite scrubs och lite delade ord med niklas.
sömn väntar nu. oh yeah!







nous profiter de la vie












pics from ripyourtee.blogg.se

pizza and sunday inspo

DENNA söndag har vart bra. jobbat ännu mer på min sidecut som blev awsome och käkat pizza med freddie och nightcat. det har blivit lite av en söndagstradition det där, att vi äter pizza varje söndag. jag freddie och nightcat är grunden/the bosses och sen brukar vi alltid plussa till den som vill. men idag blev det vi tre. gött!
nu vankas forest fruit thé och plugg. sen sängen. natti babes






should i give up or should i just keep chasing pavements. even if it leads no way




nelly.com

Min designade bikini på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min bikini här!


what happends on vischan..

GÅRDAGSKVÄLLEN/NATTEN blev amazing. jag+plus ett x antal underbara människor hamnade ute på landet/vischan hos en tjejkompis. klädpoker, allsång, bubbelbad och en halvtimems sömn mellan tre och halv fyra. det kallar jag en fredagkväll! så denna lördag har jag sovit bort. men så otroligt skönt det har vart. mamma kom precis in med en butt glass till mig, ibland undrar jag om hon kan läsa mina tankar. ska sätta igång och skriva fördjupningsdelen på min uppsats. och äta glass. såklart!!!!11
ha en bra lördag ♥





260310 krämigt

AMANDA berg är nog inte bara bland världens snyggaste utan hon har även världens bästa musiksmak/spotifylista. Ni hittar den här -- krämigt

kärleken övervinner allt


250310 våffeldagen

våffeldagen idag. har tryckt i mig 2st, håller på att spy. jag hatar våfflor. förövrigt sitter jag och skirver det sista på min uppsats om asien (jo jag har nämnt det ett antal x gånger) som ska in imorgon. typiskt mig att göra klart allt sista dagen. stressa och skit. not my favorite thing in the world.
tidigare i veckan har jag haft två NP, båda i engelska. muntligt och skriftligt. gick rätt hyfsat. imorgon väntar ett slags test/miniprov i spanska. man får betyg på det, great.. dags att sätta igång och plugga kanske. nämnde jag att det var ett muntligt test? it sucks!


nighty babes




tabbygirl




fast noodles


dots

böt om i sista sekunden, så detdär med ränder och prickar kan ni glömma. well, prickarna är kvar men jag körde på helsvart upptill. rätt gött.

so nu. asien. lökar om fötterna gör jag också. GREAT

russian roulette

SNÖN vräker ner. vilken jävla bra start på dagen.. jag kör på randigt med prickiga legins/strumpbyxor till. världens fail men jag orkar inte bry mig. har inget annat to wear.
nu ska jag pallra mig till skolan. syslöjd första lektionen = sleepingtime. vi hörs senare


when nothing else matters


to where we started from

TRÖTTNADE på att skriva om asien så jag drog till fredrik och käkade pizza tillsammans med honom plus niklas och sandra. slökollade på reprisen av svenska hollywoodfruar. precis så ska en söndag spenderas. med pizza, repriser och världens bästa umgänge.
right now kollar jag på "kärleken checkar in" och gråter på de mest underliga ställerna under filmen. snart dyker jag nog in i drömmarna och inväntar en ny vecka. cu babes


[weheartit]

he was a one of a kind. he was turquoise

ETT enormt snöoväder har drabbat oss i avesta. hur ska detta sluta? ska inte vi få någon vår/sommar? för att få lite mer vårfeeling så målade jag naglarna i en härlig blå/turkos färg. och visst funkar, det lite grann.
första delen av min söndag spenderade jag i soffan, trött som få. den andra delen, som började alldeles nyligen, spenderas helt i asien. nästan iaf. jag sitter och skriver en uppsats om asien som ska vara inlämnad nu på fredag. det skadar ju aldrig att vara klar innan deadline. right?


[http://saralinneea.blogg.se/]

dressed 4 success

one two three

det är en speciell trygghet

Nighty babes


stsvendsen

http://www.speedyshare.com/files/21502556/Sara_-_One_time_Justin_Bieber_Remix.mp3

stsvendsen.blogg.se

who the fuck cares

jag sitter på SO-lektionen och gör allt jag verkligen inte borde göra (såklart!!), kikar runt på examens/minibalklänning men hittar inte ett piss. de klänningar jag vill ha har mina underbara classmates redan beställt eller så finns de inte att köpa [LIKE THIS]. även killarna har beställt de kläningar jag vill ha! scary..
skor har jag hittat [THIS ONES] men ett par skor för 949kr kan ju bara slänga sig i väggen. hur snygga de än är.

anyhow jag har nyss haft prov/redovisning i biologi. grabbarna lämnade mig i sticket så jag fick läsa upp all fakta själv. blev förjävligt, men ett betyg åt oss tre lyckades jag nog skrapa ihop. hoppas jag iaf.
vid fem-snåret är det dansträning. KICKASS!! efter den blir det bara att ta det lugnt. sova lite. who the fuck cares.
CU BABES


when i met you my heart went knock knock

nyduschad sitter jag och kollar på troja. samtidigt käkar jag alldeles för mycket BJ. men det gör inget, man får vara tjock ibland. funderar på att börja packa tills jag ska åka till paps imo så jag kan somna tidigt nu ikväll för en gångs skull. kul och sammanhängande inlägg. NOT
bye

savior

Min kväll är räddad!




1.2.3

Sitter och skriver en del av det förbannade grupparbetet i biologin som ska vara klart nu på fredag, har precis börjat. Samtidigt kollar jag på Sex Reham with Dr. Drew. Inte bra att blanda dessa två saker om man heter Emma. Ni kan enkelt gissa vilket som blir över/kvarglömt av det nämnda.
Får se hur mycket IG jag får i detta ämne/arbetsområde.

lover, you should've come over










i'm a bad girl for breaking his heart






young dad

morning sunshines, hur mås det idag? Själv sitter jag med laptopen i knät och med tunga hängen i öronen och lyssnar på HOFFMAESTRO, väntar på att klockan ska slå 08:10 så jag kan kila till bussen. Två NP väntar idag, i engelska. Efter det så drar skolan och kollar på någon musikal/teater/konsert, sen tillbaka till skolan för en timmes(!!!!!) lektion innan vi får dra hem. Rätt gött om man tänker efter.
Nej nu ska jag snöra på mig mina converse, vilket tar ett tag hehe. Ses senare


anja rubik from lastnightstrash

världens snyggaste brud


http://www.radarzine.com/blogg/gillofilippa/

longing for summer

DETTA plus ett p&l-band och en hel del värme skulle inte sitta fel just nu.
Annars så är det fint väder ute idag, sol och klarblå himmel. Det som gör dagen lite sämre är att det väntar ett matteprov innan lunch idag. Men det ska nog gå bra, i hope. Ha en bra dag

en doft av lycka

En underbar dag. Man riktigt kände hur våren har smygit fram. Under min promenad med pappa och syster så hörde man fåglarna kvittra, solen som som värmde och samtidigt fick mig att skina, såg asfalten som försiktigt hade tittat fram under den förut så hårt packade isen och snön. Bortom all lukt av bensin och avgaser så kände man doften av vår. Det kittlade i hela min kropp. Jag ville inte sluta sluta andas in, ville inte att doften av lycka skulle försvinna.
Ja det var just det jag kände. Lycka. Dagens lyckorus. Mitt lyckorus. Jag sken under resten av dagen, såsom solen sken på himlen. Jag mådde underbart. Jag mådde bra. Jag var lycklig.

Lykke Li + Bon Iver

Lykke Li & Bon Iver doing 'Dance Dance Dance' in L.A from Lykke Li on Vimeo.


upside down




i'd like to make myself belive that planet earth turns slowly. it's hard to say that i rather stay awake when i'm asleep. 'cause everything is never as it seems

nej fytusan. såhär HTTP://JULIACLARAS.DEVOTE.SE/ eller såhär HTTP://RIKAUTELIGGARE.DEVOTE.SE/ vill jag se ut. mörka/raka ögonbryn med berun hy och mörkt mellanlångt/långt hår. SÅ JÄKLA HOT

patti smith


click on the picture

gryningspatrullen





don't tell me what to belive

Dagens humör: trött. sliten Dagens mående: har mått bättre Dagens borde: städa klart mitt rum och köpa glass Dagens frisyr: äckligt Dagens smink: naked Dagens klädsel: skjorta och legins Dagens planer: äta glass Dagens fundering: vad som är mitt problem/vad jag har för fel Dagens beroende: musik Dagens längtan: glass och ett välstädat rum. kanske någon mysig människa Dagens superlängtan: sol, värme, brunbränd smal kropp, långt hår Dagens tidning: avesta tidning? Dagens låt: snowpatrol - chasing cars Dagens tråkigaste: det mindre varma vädret

we were born for this

Sitter med världens skönaste spotifylista THURSDAY och har lite smått ångest för alla läxor/prov/NP/uppsatser jag har i kommande vecka. Ingenting att se fram emot precis.. Städa mitt rum måste jag också göra, blev inget med det igår. Tröttheten tog över mitt liv just då så det får jag sota för idag. Uppsats om Asien, spanska, Biologi, matte och städning av rum är något jag måste hinna med att göra idag/kväll alltså. Tror jag ska ta en liten break från allt senare och möta upp S och Fredrik för pizza och  farväl. De plus alla andra i skolan ska nämligen åka och skada sig själva i Sälen imorgon. Utifall de dör så måste jag ta farväl idag. Rätt tragiskt..  Jag valde att stanna hemma, vilket jag ångrar rumpmycket nu såhär i efterhand. Menmen, ett gjort val är gjort. Bra eller dåligt.
I alla fall, efter pizzan följer jag med S och F och handlar godis till deras resa imorgon och vem vet. Även jag kanske får med mig godis eller en smarrig BJ med mig hem. Världen är ju trots allt full av överraskningar.

who says i can't get stoned





Torsdag idag. Ett NP muntligt i svenska väntar denna soliga dag. Och sol = glajjor, så mina brills kommer att se ljuset för första gången i sitt liv. Fan va jag är gullig!

Förlåt för en väldigt osammanhängande text, men så tänker jag vara idag. Osamanhängande

bedtime

En livrädd syster delar jag säng med inatt. Trevligt. Nu: Nitro Circus, Egowoman och sömn.
x and o's ♥

så jävla mäktigt


21:01

Family Guy. Enorm nästäppa. Jesus and the Pussycay Dolls. Borde verkligen: städa rummet och duscha.


when the stars shines upon me and the night feels so lonely then I only picture your face and remember the days, nights and now i spent them with you


tells her "i love you" and holds on to neck




pics from lastnightstrash

Jag sitter på en lektion med huvudvärk och något som känns som feber. Fryser, svettas och dör om varannat. Kollar ut genom fönstet och ler. Solen står högt på himelen, värmen har smygit fram och snön håller på att försvinna. Jävlar vilka vårkänslor jag får. Även lycka. Tror jag... Lycka är en något jag inte känt på väldigt länge, men allt börjar gå mot bättre tider. Både jag och mitt inre jag. Jag mår bra.

black


i'll try to fix me






don't give a

Stryk söndagsglassen. Kladdkakan here i come!!!

all the girls are standing in a line to the bathroom

Borlänge - check. Jeans hittade jag inga, kom helt enkelt på att jag inte är den typiska jeanstjejen. De enda gångerna jag kan tänka mig bära jeans är som skjorta eller som shorts. That's it! Jag inhandlade ett par röda geeks-cubus och ett par beigea leggins/ridbyxor-gina tricot. På hemvägen satt jag och njöt av livet med en burgare i käften.  bilder kommer
Nu: Gossip Girl


can be great


weheartit

Sista dagen på sportlovet. Herrejävlar vad det har gått fort förbi.
Söndagar är lika med slapp. Det är inte ofta jag säger detta, men jag kan älska söndagar. Tänk bara alla repriser på avsnitt på program man har missat i veckan. Repriser, glass och en jävla massa slapp.
Jag kommer att spendera början av min söndag uppe i borlänge i ett desperat letande av nya under- och överkläder samt ringar/smycken. Sen då jävlar blir det glass och repriser.

heartshaped cakes

Gårdagen/maskeraden var väl helt OK. Jag ändrade mig i sista sekunden ang mitt val av utklädnad, så det blev att jag andreas och sandra gick dit som OC/DC - en failad verision av AC/DC. Magtröjor, sunglasses, hippieband och tattoos satt på oss. Det andra folket kom dit som pj's/bratar/björnligan/skelett. Bilder blev det inga, men hår som brann blev det mycket av. Mitt blev självklart värst drabbat. AWSOME!!

Jag och sandra har stått och kämpat med två hjärt-tårtor till två tokstollar som fyller/har fyllt år. Skitsnygga enligt min mening. Tokgula enligt andras. Det är nu, fem timmar senare, som står vi i mitt rum fixade och är klara att fara till andreas. Film+tårta+ett sjujävla umgänge = ett gr8 sätt att tillbringa sin lördag på.

music starts, listen hot stuff. i'm in love with this song. so just hush, baby, shut up. hard enough

Temafest ikväll. Har haft panik istortsätt hela dagen, harinte haft en aning om vad jag ska klä ut mig till/ha på mig. Men så hittade jag en grymt snygg bild på MK Olsen som fick bli min inspiration. Indian it is.


img and coloured hair




nothing's wrong when molly smiles



so innocent





so while you're outside looking in, describing what you see. remember what you're staring at is me

Ännu en solig dag. Jag ska snart fara till http://nightcat.webblogg.se och försöka lära oss en dans, sen blir det våran första dansträning med ett gäng skitduktiga tjejer!


mars 3


Nystädat rum. Värmeljus. 30 seconds to mars. Fasttejpade vänner på väggen. Grey's.

Min soliga dag började tidigt. Skjutit gevär med pappa och syster c, kollar på innebandy, lunchat med pappa och fixat lite på rummet är något av det jag har hunnit med idag. Riktigt trevligt om jag får säga det själv!

hallelujah


hello sunshine

Vilken underbar dag. Solen har kikat fram en hel del under denna tisdag. Spenderade förmiddagen i badhuset med mama och systrarna tre. Kvällen med mina brudar, dum&dummare. Totally awsome!







goodnight


crazy


Detta är vad jag har roat mig mig med under eftermiddagen. Gött

hell yeah that they work

Jodå, mina skitdroppar fungerar visst som de ska göra. Trodde att ni ville veta..

go london!


för att läsa hela artikeln, tryck här

bloglovin
RSS 2.0