fuerteventura



OMG OMG OMG!!!! på torsdag nästa vecka, vid den här tiden, ligger jag antagligen vid poolkanten med pappa och mina två systrar och smuttar på en smoothie. fuerteventura here we come!!!!!

30.06.10



REGNET STÅR SOM spön i backen och åskan dundrar. jag grinar lite till det avsnittet i "life of ryan" där ryan gör slut med kayla. jag kippar lite efter andan. den tunga och kvava luften gör det inte lättare. rätt mysigt är det väl ändå, dagar som dessa. jag behöver inte höra mamma stå och gnälla på att jag måste ta vara av solen när den är framme. nu kan jag sitta och fundera på framtiden, komma på nya sätt att inreda mitt rum, och bara vara. detta nästan i lugn och ro. jag kan riktigt tänka tillbaka på vad jag har gjort mot människor i min omgivning, och mot mig själv. jag kann ta mig tid och försöka förbättra den jag är.
som sagt. dagar som dessa kan vara bra.

the olsen twins













29.06.10 från och med du

SITTER UTE I solen, steker mitt fläskflöde, lyssnar på oscar linnros och petar lite i näsan. 30+ visar termometern. jag mår sådär. nu ska jag klippa gräset som växer som ögräs.


28.06.10 and you're acting like a fool






27.06.10 wall of fame



JAG SITTER OCH lyssnar på ted gärdestad top fem, dricker proviva och njuter. klockan är tjugoett, termometern visar 27+ och om cirkus tio dagar drar jag iväg till varmare breddgrader. min helg har vart fantastisk förresten. på fredagen blev det fest med världens bästa människor, på lördagen åkte samma härliga gäng ut till döskalleön för lite bad och grillning, och idag så har det helt enkelt vart en bra dag.
jag tror fan jag är lycklig.

25.06.10 midsummer





NEJ JAG HAR inte bruna/svarta strumpisar på mig. bilden är bara lite fuckad.
i alla fall. idag är det midsommar, tror jag.. och såhär ska jag gå klädd ikäll, detta plus lite make och minus den stora fyrkanten i fejjan. snart ska jag kila ut till fors för lite mys och midsommarfirande, iklädd min prickiga från h&m.
ha en förjäkligt bra dag nu. det ska jag ha.

somehow, this time, i'm ripping apart


new in

1-3 bikbok // 3-6 bikbok // 7 h&m // 8 bikbok

when something or someone comes around


24.06.10

MITT HUVUD DUNKAR och jag har lyckats slita på mig en förkyldning. skitkul såhär dagen innan en awesome helg.. jag ska lägga mig nere i källaren, där det är betydligt kallare än uppe, och kika på skit tv och hoppas på att jag blir bättre.
dessa låtar lyssnar jag på idag --- 4

23.06.10 billionarie

DENNA LÅT ÄR lika mysig och göad som mitt humör är just nu. solen står högt på himelen och termometern visar 25+. awesome! om cirkus 2 timmar frar jag iväg till en varm och svettig hall och dansar asset av mig. typ..  träna ska jag i alla fall göra. så fram till dess ska jag njuta av solen och den enorma värmen. seas

22.06.10

JAG KÄNNER MIG snygg idag. snygg, stark och lycklig. min helg kommer att bli underbar! på fredag ska den bra delen träffas, umgås och roa oss hemma ute i ingenmansland. på lördag ska samma del ut på äventyr på nävden samt tälta. LOVE!!
nu ska jag ta vara på det fina vädret. jag jen och ludwig ska ner på holmen och breda ut oss. seas

like it_love it_want it


21.06.10



GODMORGON DU SKÖNA. idag är det löjligt fint ute, så jag ska försöka samla ihop sköna människor att ligga nere på holmen, snacka skit och äta jordgubbar med. men först blir det en vandring ner på stan med mami och mina tre tusen syskon. over
jag vet att jag igår lovade dig en bildbomb från gävle, men dessvärre vet jag inte vart kameran har tagit vägen. men när jag funnit den så dyker bildbomben upp.

home

JAG ÄR HEMMA nu, som du märker. helgen har vart faktastiskt skön. några nyinköp blev det också. bilder dyker upp senare, efter det att jag har lirat lite wii. cu

20.06.10 rude boy



JAG DÖR!!! rihanna är så jävla snygg!!!!!!

friday










blue glasses (NEW)/second hand, linen/h&m, tights/MQ, shitstuff/ur&penn thomas sabo carnival market

18.06.10

GÅRDAGEN BJÖD PÅ en tidig morgon, nyslipad frisyr, sol, värme och en kväll men superfina människor.
Idag står regnet som spön i backen. But hey, that's ok, för jag drar till fågelsundet/utanför gävle och stannar där över helgen. ett stopp i valbo blir det nog också, så vi får se vad som följer med mig hem. peace

tuesday

[amanda berg & SRC783]

but still you live inside of me

ATT VERKLIGEN inse att man är borta ur en persons liv. föralltid. att inse att man inte betyder någonting längre. man kan då riktigt känna hur all mening börjar försvinna. hur livet liksom sugs ur en.
att få höra att man är borta. att man inte är ett minne. inte ens en tanke. att få höra att man bara är en ur mängden. det är där allt tar stopp. då man slutar andas. man slutar att leva. det är då man dör innuti.
jag slutade andas. och för varje dag som går så dör jag, mer och mer.

------

"I've been alone when I'm surrounded by friends
How could the silence be so loud?"

16.06.10

[cloudy.webblogg.se]

IDAG ÄR en dålig dag. det regnar och jag mår dåligt. tänkte slänga in några grattiskramar i alla fall; till http://todaystartsthefuture.blogg.se frida som fyllde år i lördags, till emelie som fyllde år igår och till cornelia som fyller år idag. grattis till er brudar♥

nicest thing


inspo monday


questionmark

KVÄLLENS FUNDERING: är det bara jag som bölar till "bigest looser?"

"På tidens vingar flyger sorgen bort"

-

dragkamp-bal-avslutning-9D ♥


















fuck

DET SISTA mi madre sa till mig innan hon drog iväg till lillasysters akolavslutning var; "vad du än gör, sminka dig inte med klänningen på!!." tror ni jag lyssnade. såklart inte. och vet ni vad? nu sitter jag och skäms. för nu har jag en extra nipple på klänningen. ser det ut som i alla fall. det är en mellanstor foundation-fläck på kupan. FANFANFAN!!! och jag ska kila iväg till skjutsen om ca en halv timme. hur fan ska jag få bort fläcken?? FANFANFAN!!!

a_grey_bunny


[lookbook.nu]

IMORGON BÄR det som sagt av till huvudstaden med åvestadalskolans niokladdare. ska faktist bli riktigt jävla roligt. ska försöka peppra er/dig med bilder när jag kommer hem.
vill även berätta att jag kommer att uppa ever worse än vad jag brukar göra. bussen (ja, bussen) går mot stockholm vid 10 imorgon bitti, och vi är tillbaka/hemma vid 01-snåret. just so u know.

he to da he

JAG FIXADE någon som skjutsade mig till lillsjön. hehe. fetglöm att jag tänker cykla typ hundra mil för lite vatten och sol.
i alla fall. jag fick behålla mitt liv, jag badade, jag solade, jag åt banan. i made it!!! nu ska jag och min långklänning ner på stan. cya

08.06.10

nin3nin3.piczo.com/

Tjabba tjena hallå! denna vecka är nog en av mina favoriter under detta år. igår var jag ledig, idag vankas en baddag i lillsjön med alla åvestadalsskolans nior. imorgon bär det av till huvudstaden med niorna, på torsdag är det dragkap plus bal och på fredag väntar skolavslutning, klassfest (snyft) och SOMMARLOV.
nu väntar jag bara på att malin ska svara på när vi ska cykla till lillsjön. ja ni hörde rätt. jag ska cykla till lillsjön!! får se om jag överlever. c ya

below_the_surface






idid_dreamcatcher_feather








sär



åh fyfan vad jag kommer att sakna min fula, konstiga, störda, lata, helt efterblivna med ack så underbara klass. dessa tre år med er har vart så innerligt konstigt härliga. jag önskar er alla en sjujävla framtid.
nu ser vi till att göra den sista veckan tillsammans grym! såsom alla andra veckor/dagar med er. love u guys!!!1ett!!

student 2010 nynäshamn








05.06.10 tattoo

Jag har gått och blivit sjukt sugen på att gadda mig lite var stans på kroppen. några exempel på ställen är på underläppen, ett sk kyssmärke på halsen/under nyckelbenet, en drömfångare på axeln bland annat. sedan har jag fått en fläng och känner verkligen för att tatuera ett par vingar på min handled, exempel på vingar är dessa. hur snyggt skulle inte det vara på en skala. det gäller bara att övertala päronen. nästintill omöjligt. men fråga (läs; tjata, tjata, tjata, tjata..) kan man ju alltid göra. wish me luck guys.

le meilleur de tout




i could really need a wish right now

Nu har jag bestämt mig. efter balen (11 juni) så ska jag kapa av mitt hår. allt slitet ska bort, och det är då inte lite. sedan ska jag färga det. så mitt hår kommer vara lite á la fashiontoast och chloë sevigny. kommer bli hot hotter and hottest. nu ska jag kila klart på cugar town, sen sova. hörs du!

min absoluta favoritlåt en esté momente --

01.06.10




[unknown]

jag skulle väldigt gärna hitta en liknande klänning på 9ornas tripp till huvudstaden nästa vecka. någon som vet vart jag kan hitta a dress like that till ett hyfsat pris?

bloglovin
RSS 2.0