from now on



NU: Storböl och hetta till Titanic, plus lite musik och cocos/choklad för att tysta ner mina tårar.

januari 30

Grattade lillkusin idag. Jag och kusin är dom äldsta av de yngre barnen så vi fick jobba arslet av oss och springa runt och jaga alla under åldern 5. Men trevligt var det. Hann tom ta en powernap på lillkusins soffa. He-he.
BTW så blev gårdagskvällen väldigt bra. Med både upp och nedgångar. Nya ansikten, bra musik och härligt folk. Jag Jennifer och Malin drog till en kille vid namn Alex och hade en slags "chill-kväll" med en bunt killar vi inte kände. Riktigt nice!

right now


Lyssnar på Tokia Hotel. Är på ett sådant humör just nu. Tråkig, instängd, och på dåligt humör. FUCK

/feeling terrible boring, locked in and i'm on a bad mood. FUCK/

cameron schultz/lovely friday


Det är fredag. Älskade fredag. Nyss haft prov i kemi som gick förvånansvärt bra.
Solen har hittat fram till våran lilla håla och ikväll ska jag umgås med ett helt gäng med härliga människor.
Jag älskar fredagar!

/it's friday. lovely friday. have just had the test in chemistry which went surprisingly good. the sun has finally found up to our little hole and tonight i'm gonna spend a lot of time witch a punch of great people. i love fridays! today i'm feeling like al lucky little girl./

all summer long


Jag vill ha sommar. Liksom nu!!

/i want summer, like right now!!/

deadskull/thé





Sitter och dricker mumsigt mintthé efter en kall dag i skolan och en massa pulsande i snön som lagt sig som ett tjockt duntäcke över gatorna. Inte min högsta önskan just nu, men jag överlever nog.
Nu ska jag plugga lite, har prov i kemi imorgon också, som en del två typ.

/drinking thé after a day with a lot of coldness and snow. the snow have laid like a blanket over the street, and not like a warm kind of blanket. not my biggest wish right now, but I'll survive. now I'm gonna study chemistry, exam-test tomorrow./

good morning thursday



Mamma väckte mig runt halv sju, så jag har haft en stressfri morgon. Ätit en god(med allt för dålig) frulle, bytt kläder trehundraelva gånger, bränt mig på plattången dansat till alla låtar som spelats på MTV osv osv. Ska strax kila till bussen. Min första lekion är idrott-dans. Så snart ska jag skaka ännu mer på det som min mamma gav mig, my ass! xxx

/A morning without stress, so fucking amazing. Soon I'm gonna shake my ass on my first lession. Nice! xxx/

wednesday

M och p grälar över telefonen. Jag pluggar kemi/läser bloggar. Vissa tjafsar om kvinnliga skydd vid menstruationen, medan andra drar roliga skämt om sex för sig själva. En vanlig dag á la Emma.

/M and p are quarreling over the phone. I study chemistry / checking out some blogs. Some bitching about the protection of women during menstruation, while others prefer funny jokes about sex for themselves. A typical day à la Emma./


to live or not to live under a rock, that's the question

Att gå och begrava sig under en sten eller liknande skulle vara riktigt skönt att göra just nu. Skriver även om Shakespeare på svenskan, om ni ville veta.

i talk bullshit, you talk bullshit. together we sing a wonderful song.

Ligger och kollar på Scrubs, är lite smått sur. Dels för att min dator cpar och dels för att min Cimon åkte ur paradise. Surt du! Ska läsa lite och sedan få sömn i mig, vilket är väldigt behövligt. GNIGHT



inspo





[kate moss]


you and me could write a bad romance


my saturday



[erin wasson]

Hanbolls- och innebandykikande med Sandra Jennifer Anton och Grönstrand. Hem till Sandra och kastade dumma ord på varandra. Vi fick dåligt samvete för det,tröstade varandra med lite gruppsex. Mysigt! A stannade över natten. På något sätt blir jag som en liten tönt när jag är med honom. Jag vet inte varför. Kanske för att jag har älskat honom som en dåre och trivs då bra i hand sällskap? I alla fall var min lördag väldigt trevlig. Lite för mycket mat kanske, men vem bryr sig. Med fett på kroppen slipper man frysa så jävligt.
Nu ska jag duscha och raka skogen jag har på benen, och sen ska jag kolla på film. Vilken det blir har jag ingen aning. xxx

morningmusic








[Niklas and Robin]

Jag är kär. Rösterna går rakt in i hjärtat. Tårögd är jag. Helt fantastiska. Jag kan faktist skryta över att jag har träffat Niklas, och han är sjukt charmig på ett sånt där gulligt sätt. Han får liksom att smälta. Robin har jag dock aldrig träffat, tror jag inte iaf. He-he. Men även han verkar vara väldigt gullig.

LL's private party


lovely


Lite Johnny Depp och Kate Moss här på kvällningen har ingen dött utav, inte än i alla fall. Men är dom inte så jävla snygga??

/ Johnny Depp and Kate Moss. So fucking hot, right?/

not so good



Färgade somsagt brynen igår, skillnad? Inte ett dugg. Lika solningen. Lite sur är jag allt. Jag vill ju ha resultat! Anyhow så ligger jag i soffan, kollar på The City, lyssnar på lite skön musik och mår illa. Skitilla. Bajs
CLICK


/No results/no difference after tanning or dyeing of brow as I did yesterday. It sucks! Viewing besides, in The City and listening to soft music. I feel bad too. Really bad./

as high as the moon, so high were my spirits when you sang out my name. and comin' from you it was enough just to hear it. oh, it rang like the bells did today



[click]


escapologist/freakin amazing


qué hora es

This this and this är någon jag väldigt gärna skulle vilja bära på mina brunbrända armar i sommar. Förövrigt sitter jag på en solektion och skriver om ätstörningar. Feber och huvudvärk har jag på köpet. Gött


goodnight sweethearts/sleep tight

Jag har nu färgat ögonbrynen, solat, käkat glass, kollat på film, käkat ännu mer glass och duschat. Är svintrött, men kan inte lägga mig förrän mitt hår har torkat. Sån är jag. Emma i ett nötskal. Just nu dreglar jag över bilderna för Frigo by Persbrandt och kollar på Scrubs. See you in the morning/tomorrow

gggreat


Så jäkla snygga! Måste nästan beställa någon av dom. http://kandeeshop.se

gj



owl city/fireflies


morning



[Erin Wasson]

and all the bad girls are standing in the shadows. and the good boys are home with broken hearts


scarlet/claudia



[Scarlet and Claudia]

Piercing i septum. I'm in love! Jag har kommit in i en fas där jag vill pierca mig, skaffa mig minst en tattoo, och snagga en del/sidan av håret. Can't help it. Det är ju så snyggt!!

I have entered a phase where I dream to have piercings in my septum, get me at least one tattoo, and cut part / side of my hair. Can not help it. It's so fucking hot!!

i want friday. i want party. i want to get naughty

Det är väll inte bara jag som blir sugen på en party-night out när jag ser dessa bilder?!

monday-tuesday-wednesday








Pic one: Calle och Sandra. Nästan vanliga människor. Men ack så härliga!
Pic two + three: TRION
Pich four: Jag och Jennifer. Och nej, vi pluggar inte på våra lektioner..
Pic five + six: Sandra älskling.

de tre ringarna. och emma



Tre ljuva och tuffa ringar präder mina fingrar idag. Bubblor, deadskull och crosses. Me like!

me want a piercing

Jag vill ha en piercing, i mitten av läppen. Jag tycker det är så jäkla hot!

+-+-+


Jag är lite för trött. Jag borde gå och få lite sömn i mig, men jag orkar inte. Jag är så glad att jag har äntligen är klar med min uppstats om Kalla Kriget. Hat pumpat ut mina sista krafter på den där förbannade uppsatsen. Och så nu, nu är den klar. ÄNTLIGEN! / Ska leta på min mobil, tredje gången idag jag lycks slarvat bort den. Sen ska jag kolla på "Hål i väggen". Biffarna mot dansatöntarna. Spännande!/ Nighty

lät du henne komma närmre. var hon vackrare än mig?


friday/party people


Italiano och Älskling


I was wearing that


Frida och Anton


Calle-som-alltid-är-snygg-på-bilder och Gustav


Wadström


Eriksson, Uflaz, Calle-som-alltid-är-snygg-på-bilder, Caroline och Kushtrim


Grönstrand och Caroline


Eriksson, Calle och Edwardsson


A dead one och Bebis


Caroline så söt

Välkommen till min femtioelfte blogg!

För att se mitt gamla arkiv, klicka här

Följ min blogg med bloglovin


bloglovin
RSS 2.0