one of a kind

Jag var på fest ute på vishan i lördags. Helt fantastiskt roligt att träffa alla de människor jag inte har umgåtts med under hela sommaren pga missförstånd och ex-vänner. Ett stort tack till Carro som gjorde kvällen möjlig och till alla som gjorde den kalas.
Ikväll ska jag, Jennifer, Malin Viktor och Johan övernatta i Johans stuga vid sjön. Vi ska mysa och ta igen all tid vi kommer att missa då vi alla ska gå åt skilda håll på torsdag. Det är så att Victor ska flytta till Mora och gå skidgymnasiet där, Malin ska flytta till Västerås, Johan ska plugga i Borlänge. Jennifer och jag ska visserligen gå i samma skola men på helt olika linjer och på så vis kommer inte vi att träffas så mycket som vi borde. Det är tragiskt, saker som dessa. Efter tre respektive åtta år tillsammans så skiljs vi åt. Det är som att förlora min högra arm. Och om jag tappar kontakten helt med dessa människor så vet jag inte vad jag ska ta mig till. I love these people, you know. De har en sådan stor plats i mitt hjärta och vänner som de växer inte på träd. De är utav en väldigt specifik art. En fridlyst sort. De bästa av de bästa.

Kommentarer
Postat av: malin

i love you hun :*

2010-08-16 @ 16:56:44
URL: http://malinerikam.blogg.se/

NAME:
remember me

E-MAIL: (publiceras ej)

URL//WEBSITE:

TEXT IT:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0