who i am, who i'm not and who i wanna be

jag har hamnat i en sån där period. jag fungerar ungefär som en gammal rostig saab. allting låter fel och jag är påväg till skroten. jag vet inte vad jag vill med mig själv, med mitt liv, längre. jag vet inte vad jag vill och vad jag inte vill. i'm lost in reality. jag vet inte vart jag ska ta vägen. jag gråter, får ångest (prestationångest för det mesta). jag har blivit rädd för framtiden. jag har blivit rädd för mig själv. jag vet inte alltid vart jag befinner mig. jag är så jävla osäker. det är skrämmande.
jag skulle behöva en kram, eller så lite som en blick, från den person som jag håller närmast mitt hjärta. om den personen ens vet om att jag existerar. vet jag själv om att jag existerar? jag skulle behöva någon jag litar på, någon jag kan dela allt med. som inte säger ett knyst och inte dömer utifrån vad den ser, utan som väntar tills man har sett insidan. som en bästa vän, en livskamrat, en psykolog eller en dagbok. jag skulle behöva någon/något som verkligen tar mig för den jag är, och som kan lära mig om livet och dess mening. någon/något som kan berätta för mig att livet inte alltid måste vara underbart. någon/något som berättar att jag inte måste vara perfekt. utan att det enda jag behöver göra är att vara nöjd och lite på mig själv.

Kommentarer
Postat av: malin

Emma om du bara kunde förstå hur fin och underbar person du är. Jag beundrar dig så jävla mycket, just för att du är du. Glöm aldrig bort hur viktig och betydelsefull du är!

2010-05-24 @ 23:40:12
URL: http://malinerikam.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Jag kan inte annat än hålla med Malin. Du är fantastisk. Jag älskar dig, hjärtat. Du är min bästa vän! <3

2010-05-25 @ 08:05:38
URL: http://jenniferdahlstrom.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Emma du är hur underbar och bra som helst.

Du är fin du är söt du är snygg.

Glöm inte bort hur underbar och hur bra människa du är. Jag säger som malin jag beundrar dig emma. <3<3

2010-05-28 @ 16:19:11

NAME:
remember me

E-MAIL: (publiceras ej)

URL//WEBSITE:

TEXT IT:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0