a big part of my life

"hej. jag vill bara be om ursäkt för allt dåligt jag någonsin gjort mot dig. alla gånger jag gjort något mot dig som fått dig sårad. alla gånger jag dragit ner dig, oss. när det var vi två. vi två mot världen.
anledningen till alla gånger jag sårat/sårade dig var för att jag var rädd. rädd för att släppa/låta någon komma nära inpå mitt liv. för när någon kommer mig nära, när jag börjar älska någon så som jag älskade dig, så flyr jag. med tiden försvinner jag. det var precis vad som hände. jag flydde. flydde av rädsla för att ta det nästa steget i kärleken. så än en gång ber jag om ursäkt för mitt beteende. för att jag lämnade dig. för alla gånger jag sårade dig. för alla gånger jag fick dig att känna dig oälskad. men du ska veta att jag älskade dig av hela mitt hjärta. jag brann för våran kärlek. det som var mellan oss var speciellt. en stark och speciell kärlek. något jag aldrig kommer att få känna igen. hur mycket jag än önskar det.
jag vet att detta absolut inte är vad du vill höra nu när vi båda har gått vidare med våra liv. men jag var tvungen att lätta på mitt hjärta. jag berättar detta för att du var som min bästa vän. med dig kunde jag prata med allt om. med dig kunde jag öppna mig. jag kunde gråta ut i dina armar. jag kände en sådan enorm trygghet hos dig.
det jag vill göra nu är att önska dig ett lyckligt liv. och jag vill att du ska veta att jag alltid har en plats för dig. om du vill prata. om du vill få ut din ilska på någon. om du bara vill ha någon vid din sida. så jag finns där. du är speciell. du har en stor plats i mitt hjärta. för evigt. du är en sådan fantastisk person. du förtjänar det bästa i ditt liv. jag hoppas att du kan hitta den som kan ge dig det. någon som kan ge dig det bästa. all lycka i världen till dig."


av både rädsla och feghet hamnade det i mappen thoughts and feelings. inte där det egentligen skulle hamna

Kommentarer

NAME:
remember me

E-MAIL: (publiceras ej)

URL//WEBSITE:

TEXT IT:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0